Vet inte varför jag gör detta? kmr ångra mig vid fråga 12

2014-01-31 @ 19:58:00
I brist på annat har jag besvarat lite frågor för er som känner att ni orkar läsa.
 
Vem ringde dig senast? Benjamin
 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Troligtvis maxmat

ur löd det senaste sms:et du fick? Hej! Skulle du få problem att surfa eller skicka mms från din mobil kan du få hjälp att själv ställa in den på telia.se/installningar. Mvh Telia.

.Föredrar du att ringa eller skicka sms? MSN
 
Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart, grå och vit 
 
Varför just den färgen? Omg u can't just ask people why they're white 

Vilken plats föredrar du minst? Handelsboden i Norrbo för det luktar skitäckligt där inne

Var tror du att du befinner dig om tio år? I min villa i LA simmandes i min pool av pengar medan mina slavar fläktar mig och matar mig från silverfat

Vad skrämde dig om natten som barn? Reine Larsson från det brinner och gorillorna i djungel george 
 
Har du varit med på tv någon gång? ja rapport wazzup ni är avundsjuka jag vet

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Idag när pappa sa att hunden kräkts i Helles skor 

Hur många landskap har du bott i? Tre stycken (fruktanvärt ointressant fråga inte sant??)

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utanför hemmet annars barfota 

Vilken är din favoritglass? New York super fudge chunk, blondie brownie och geisha

Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än? Dö

Vad dricker du till frukost? te

Sover du på någon särskild sida? Ena eller andra  
 
Lyssnar du på något just nu? musik

Vet du någon med samma födelsedag som din? Gert Fylkings son

Vill du ha barn? Antar det, vad ska en annars göra hela livet
 
Vilken film kan du alla replikerna till? Sunes jul och twilight

Föredrar du havet eller en bassäng? Livrädd för öppna vatten så bassäng men hatar även klor 

Äger du dyrbara smycken? lol nej
 
Har du nånsin varit med i en olycka? Snubblade i trappen på skolan för ett antal veckor sedan 
 
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? micha 

Vilket är ditt favoritprogram på tv? American Horror Story, Vänner och Criminal Minds

Vem är den roligaste människan du känner? Jag
 
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Inte än

Vilken var den senaste boken du läste? hahaha
 
Dansar du i bilen? Endast på körlektioner

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min engelskalärare lät mig slippa lektionen idag och sluta tre timmar tidigare pga var klar med uppgiften! Om du läser det här Stig-Erik, kärlek till dig

Har du varit med i tidningen? Ja, var tex med när jag var med i Sven-Up och vi dansade till grease lightning sen tog famen över och jag gick in i väggen det var en jobbig period

Vad är det för färg på din tandborste? Röd med hästar på mvh hanna_trk

Hur imponerar man på dig? Man är harry styles

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Fröken ur

Ångrar du någonting du gjort? Nej jag är ju perfekt 

Hur gammal är din pappa? Mellan 40 och 50

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Vara i samma rum som harry styles  

Vad har du haft för husdjur? Fiskar, kaniner, hamstarar, syskon, marsvin och hund

Åker du slalom eller snowboard? Slalom och brukade åka snowboard 
 
Vad har du för utbildning? tumblr, flashback, imdb och lite skola 

 Vilken är din sämsta egenskap? Jag är inte tsm med harry styles än 

Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja andras men inte min skulle gärna stryka den dagen ur kalendern 

Vad gör dig ledsen? Att jag blev lovad en semla i måndags men var tvungen att vänta till onsdag innan jag fick någon typ hallå det är 2014 lite effektivitet. Även det att Sy-Kerstins hundar brann upp idag är lite småsorgligt.

Har du varit gift eller förlovad? Ja båda men det höll tyvärr ej

Vad är det knasigaste du gjort? En gång klädde jag och kompisar ut oss till killar och gick och haffa tjejer tack för mig inga mer kommentarer på denna punkten tack för visad hänsyn

Vem är din förebild? Amanda Bynes 
 
Har du gjort något riktigt elakt någon gång? Ska bara kolla listan vänta 20 min, men senaste var väl när Helle slog mig i huvudet och jag lurade henne att jag fick minnesförlust eller när jag skrev bajs i gabbis uppsats idag
 
Tack för mig!
 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fan vad du är konstig Hansan

2014-02-01 @ 11:33:30
URL: http://nattstad.se/gabriellafrisk
Postat av: Sara

HAHAHAHAH 55an döööööör

2014-02-17 @ 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin