Söndagen den 26 Januari 2014

2014-01-26 @ 22:08:00
Har haft sjukt mycket plugg nu innan och efter jul, så har som en sann samhällselev pluggat denna helg. Som tur är har hansan gått och blivit en riktig champion i plugget det senaste halvåret, och försökt lägga mina typ 10 år av ''skjuter upp allt till samma dag i bästa fall kvällen innan'' bakom mig och faktiskt lyckats ta tag i plugget i god tid.
 
Så har fått massvis gjort denna helg då jag ändå inte kunnat göra annat pga en fucking dryg förkylning. Detta är nog det längsta och mest ingående inlägget jag skrivit på år och börjar känna mig obekväm så säger adios nu.
 
Leverar även ett tekoppsberg som bildades på ca 60 min 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin