Tisdagen Den 30 Juli 2013

2013-07-30 @ 01:33:00
Sommarlovet är slut om 23 dagar och jag försöker ta vara på det näst sista sommarlovet någonsin.
Har till exempel tagit cykelturer med syrran.
 
 
Tog i fredags första doppet för iår, bättre sent är aldrig liksom.
 
Har även hängt på verandan genom de värsta spöregnen och åskvädrena.
 
Igår var jag i Stockholm och intog första parkett på Friends Arena med mitt kära lag och såg dam EM-finalen, åt även Sveriges kanske världens äckligaste burger king. 
 
 
 
 
Idag har det vart födelsedagskalas med tacos och jordgubbstårta hos wennstigs för lillkussen. 
 
 
Och senare på kvällen drog jag ner på grillnatta mä görlsen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin