day after day

2011-01-26 @ 18:08:07
Jag gör väll också en sån här löjlig lista då;) då kan jag alltid skriva nåt! Men man kan ju inte gå och va som alla andra jämt, så jag kör bara till 25 :P & dag 1 kommer redan idag:)

Dag 1 - Ett foto på mig och en presentation
Dag 2 - Mina favorit skor
Dag 3 - Min bästa vän
Dag 4 - Det här upprör mig
Dag 5 - 10 bästa på min spotifylista
Dag 6 - En sak jag inte kan klara mig utan
Dag 7 - Mitt motto
Dag 8 - Det här får mig att skratta!
Dag 9 - Ett foto på något jag vill ha
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12- Fem saker jag hatar
Dag 13 - I min handväska
Dag 14 - Jag längtar efter
Dag 15 - Det här hade jag på mig idag
Dag 16 - Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 17 - Fem weird-fakta om mig
Dag 18 - Den här dagen för exakt ett år sedan
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min favorit låt
Dag 21 - Min favorit plats
Dag 22 - En perfekt helg för mig
Dag 23 - 7 saker jag älskar
Dag 24 - Mina syskon
Dag 25 - En bild på mig och mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin