Torsdagen den 11 juni 2015

2015-06-11 @ 23:34:00
Sliten innan studentveckan och ca hundra gånger värre dagen efter studenten. Idag har jag svårt att minnas sist jag sov längre än tre timmar och har svårt att minnas vad man ens gör när kvällarna inte längre består av alkoholförtäring eller ständigt häng med världen bästa klass. Min student har varit nå sjukt bra och har iallafall haft en klass vilket jag idag inte längre kan säga att jag har och det tycker jag suger kåldolme. Men den sista veckan som Al-Samhall fick vi iallafall gå på bal, spendera väldigt mycket tid på långnäs eller tex vid någons köksbord där vi dödat tiden med drinking games. Till sist sprang vi glada ut från skolan i de sinnesfula mössorna och försökte inbilla oss att det är nu livet börjar, genom att skrika att vi är bra för att vi klarade tre år av vad som är att glida räkmacka i jämförelse med vad som kommer härnäst. Ångesten inför livet försvann dock i takt med alkoholintaget men kom tillbaka som en käftsmäll idag. Jaha. Och. Nudå??????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suppis

Åh vad vacker du är, GRATTIS sötnos <3

Svar: Men tack hur gullig är inte du då <3333
wennstighanna.blogg.se

2015-06-13 @ 23:39:07
URL: http://scuperman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin