Fredag Den 13 September 2013

2013-09-13 @ 22:52:00
Tur man har trogna läsare även fast man uppdaterar bloggen en gång i halvåret. I wanna thank my mum and jesus for that. 
Sen sist har jag börjat andra året på gymnasiet och på dessa tre veckor har jag pluggat mer än jag gjorde under hela ettan. Kill me now please. Har även gått och sett One Direction This Is Us inte en utan två gånger. 
 
 
 
Helgen efter det firade vi först Josef som fyllde 17 och dagen efter var det lyskvällen som spenderades på db som vanligt med fina vänner minus Idis :( Såklart blev det ju regn och jag och Josef fick ta skydd i hans båt och kolla på fyrverkerierna istället men jag klagar inte i onödan.
 
 
 
Ännu en vecka senare var det Hudikmarknan. 
 
 
 
Jag har även firat min bror som blev arbetslös med att käka lite tårta. 
 
 
Har även käkat panncakes.
 
 
Obligatoriskt på hösten är promenader och obligatoriskt på höstpromenader är löv/sko bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin